ទីក្រុង Amsterdam គឺជាទីក្រុងមួយដែលសម្បូរទៅដោយ កង់ច្រើនជាងគេនៅលើពិភពលោក ។តាមការប៉ាន់ប្រមាណចំនួននៃកង់សរុបដែលស្ថិតនៅរាជធានីមួយនេះគឺ 800,000 កង់ ដែលផ្ទុយនឹងទីក្រុងដែលមានប្រជាប្រិយភាពរហូតដល់ទៅ 750,000 កង់។
ប្រភពព័ត៌មានប៉ាន់ប្រមានក្នុងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ នៅតាមដងវិថីនៃទីក្រុងមួយនេះ រាល់ថ្ងៃ យ៉ាងហោចណាស់ក៏មានកង់ 490,000 ដែលដំណើរការលើដងផ្លូវ។
Amsterdam គឺជាមជ្ឈមណ្ឌលមួយយ៉ាងមានសារៈសំខាន់ ដោយផ្តោតសំខាន់លើវប្បធម៌ប្រើកង់ ដែលមានច្រើនជាងគេនៅលើពិភពលោក ។ជាមួយនឹងគ្នានេះដែរ វាអាចសម្រួលដល់ការកកស្ទះក្នុងការធ្វើដំណើរតាមដងវីថីនោះ។
មានអ្នកដំណើទស្សនាជាង ៦០ ភាគរយ ដែលចូលមកកាន់ទីក្រុងនេះប្រើប្រាស់កង់ និង ៣៨ ភាគរយទៀត ដែលជាអ្នកដែលរស់នៅទីក្រុងដ៏អស្ចារ្យនេះ។
ភាគច្រើនប្រជាជន និងភ្ងៀវទេសចរមកដំណើរកម្សានត្តនៅទីក្រុងសម្បូរកង់មួយនេះ ត្រូវចំណាយពេលធាក់កង់ នៅលើដងផ្លូវ ។តែសម្រាប់អ្នកដែលចង់ប្រើប្រាស់រថយន្តវិញ ថ្លៃសំចត់គឺមានតម្លៃថ្លៃកបពពក ប្រាកដជាខកចិត្តជាមិនខានបើប្រើប្រាស់ឡាននោះ។ម្យ៉ាងវិញទៀតមាផ្លូវជាច្រើនដែលបិទការប្រើប្រាស់រថយន្ត គឺបញ្ជ្រាសការកកស្អះក្នុងការធ្វើដំណើរដោយកង់ និងផ្តល់សុវត្ថិភាពជូនដល់អ្នកដែលប្រើប្រាស់កង់ទាំងនោះ។
កាលពីឆ្នាំ ២០០៧ ទីក្រុង Amsterdam អ្នកដែលស្លាប់ទៅដោយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរនេះដែរ មានរហូតដល់ទៅ ១៨ ករណី លើករណីដំណើរលើដងផ្លុវទាំងអស់៕
![amsterdam-bicycles-1[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-15.jpg?resize=790%2C526&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-2[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-25.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-4[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-45.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-5[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-55.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-7[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-72.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-8[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-82.jpg?resize=569%2C454&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-10[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-102.jpg?resize=790%2C526&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-12[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-122.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-17[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-172.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-18[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-182.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-19[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-195.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles-20[5]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles-205.jpg?resize=569%2C379&ssl=1)
![amsterdam-bicycles[2]](https://i0.wp.com/domneng.news/wp-content/uploads/2013/01/amsterdam-bicycles2.jpg?resize=790%2C493&ssl=1)
មតិយោបល់