យោងតាមលិខិតចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី ២៧ ខែមិថុនា របស់ និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា បានឲ្យដឹងថា បច្ចុប្បន្ន អ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តរអ៊ូរទាំ នឹងខឹងសម្បាយ៉ាងខ្លាំង ចំពោះការកាត់ទឹកប្រាក់ខុសពីធម្មតា ដោយពុំមានសារ SMS ជូនដំណឹងមុន ឬមិនមានផ្តល់កូដ ឬព័ត៌មានក្នុងការផ្តាច់គម្រោងសេវា នៅពេលពួកគាត់មិនពេញចិត្ត។
ដើម្បីចៀសវាងនូវបញ្ហានេះ និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា សូមធ្វើការណែនាំដល់ ប្រតិបត្តិករទាំងអស់ អនុវត្តដូចខាងក្រោម៖
១. ផ្ដល់ព័ត៌មានឲ្យបានច្បាស់លាស់ ឬមានការឯកភាពពីសំណាក់អ្នកប្រើប្រាស់ជាមុន មុននឹងអ្នកប្រើប្រាស់ប្រើសេវាខ្ចីលុយ
២. មានសេចក្ដីណែនាំលំអិតអំពីការភ្ជាប់ និងផ្ដាច់សម្រាប់សេវា Calltune, Miss call alter,… និងសេវាកំសាន្តនានា
៣. ផ្សព្វផ្សាយជាសារធារណៈឲ្យបានទូលំទូលាយនូវរបៀបភ្ជាប់ និងផ្តាច់វិញរបស់សេវាដែលមានស្រាប់ ឬសេវាដែលនឹងដាក់ឲ្យប្រើថ្មីៗ
អាស្រ័យហេតុនេះ សូមប្រតិបត្តិករទាំងអស់ ពិនិត្យឡើងវិញនូវ រាល់សេវាពាក់ព័ន្ធនឹងការកាត់ទឹកប្រាក់នេះ ហើយអនុវត្តនូវការណែនាំខាងលើឲ្យមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់៕
មតិយោបល់