ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត Porsche បាននឹងកំពុងតែសម្លឹងមើលច្រកចូលទៅកាន់ទីផ្សារ ១៥ប្រទេសថ្មីនៅចុងទសវត្សនេះ ជាពិសេសគឺនៅតំបន់ទ្វីបអាហ្វ្រិក ដែលនេះជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធសាស្ត្រពង្រីកទីផ្សារថ្មី។
“យើងកំពុងតែធ្វើការគ្រប់ដណ្ដប់ទៅលើទីផ្សារថ្មី ប៉ុន្តែវានៅមិនទាន់សម្រេចនៅលើឡើយ”។ នេះជាសម្ដីរបស់ Bernhard Maier ប្រធានទីផ្សារសកលនៃក្រុមហ៊ុន Porsche បានថ្លែងនៅក្នុងវេទិកាមួយនៅទីក្រុងសៀងហៃ។
Maier បានបន្តទៀតថា “យើងកំពុងតែតម្រង់ឆ្ពោះទៅកន្លែងថ្មីផ្សេងទៀតដែលមាន ១៥ប្រទេសនាចុងទសវត្សនេះ។ ដោយនៅក្នុងនោះទីផ្សារតំបន់អាហ្វ្រិកខាងជើងគឺជាគោលដៅធំ”។
ការពង្រីកចូលទៅក្នុងបណ្ដាប្រទេសថ្មីនេះ នឹងជួយឲ្យការលក់រថយន្តរបស់ Porsche ឈានទៅដល់គោលដៅច្រើនជាង ២០០.០០០គ្រឿងក្នុងមួយឆ្នាំ នាឆ្នាំ ២០១៥ ឬ ២០១៦៕
មតិយោបល់