នៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ កន្លងទៅនេះ ចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ Facebook នៅលើស្មាតហ្វូនបានកើនឡើងខ្ពស់ ពោលគឺស្ទើតែស្មើពាក់កណ្ដាលនៃចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់សរុប។ នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍របស់ក្រុមហ៊ុន។
ដោយឃើញពីភាពជោគជ័យនេះ ក្រុមហ៊ុន Facebook បានបង្ហើបឲ្យដឹងថា ខ្លួនកំពុងតែសាកល្បងនូវការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើកម្មវិធីសម្រាប់ស្មាតហ្វូន ដើម្បីទទួលប្រាក់មួយចំណែកទៀត ក៏ដូចជាជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។
ការសាកល្បងនេះ មានក្រុមហ៊ុនតែ២ ឬ៣ប៉ុណ្ណោះ សម្រាប់ជាដៃគូសហការក្នុងលក្ខខណ្ឌសាកល្បង ប៉ុន្តែបើសិនជាជោគជ័យនោះ ក្រុមហ៊ុននឹងចាប់ផ្ដើមរកដៃគូបន្ថែមទៀត៕
មតិយោបល់