ព័ត៌មានជាតិ

ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាវីដេអូ​នៅលើ​ Facebook​ ទទួល​បាន​ផល​ល្អ​ជាង ​YouTube

យោតាមការសិក្សាបានរកឃើញថា ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាវីដេអូជាមួយនឹងបណ្ដាញ​ទំនាក់ទំនង​សង្គម Facebook
ទទួលបានផលប្រយោជន៍​ជា​ការ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​ជាមួយនឹង YouTube។

មួយរយៈពេលចុងក្រោយនេះ Facebook បានបើកឱកាសឲ្យក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ធ្វើការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ជា​វីដេអូ​​នៅ​លើ​​បណ្ដាញ​​ទំនាក់ទំនង​សង្គម​របស់​ខ្លួន ​ដោយសេរី ហើយជាលទ្ធផលម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនពេញ​ចិត្ត​នឹងអ្វីដែលទទួលបាន​ ព្រោះថា​ចំនួន Like, Share និង​ Views ច្រើនជាងការរំពឹងទុក និង​ច្រើនជាង​ការ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​​នៅលើ YouTube។

គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា ក្រុមអ្នកវិភាគជាច្រើនបានយល់ឃើញថា នៅថ្ងៃអនាគត Facebook នឹងដណ្ដើមតំណែង YouTube ជាគេហទំព័រ​វីដេអូធំជាងគេ ជាក់ជា​មិន​ខាន ព្រោះថា បច្ចុប្បន្នវីដេអូ ដែល Upload ចូល Facebook ស្មើនឹង ១ភាគរយ៣នៃវីដេអូ Upload ចូល YouTube៕

facebook_video_ads

មតិយោបល់