អាមេរិច: វិលត្រឡប់មកវិញ ជាមួយនឹងស្ទីលថ្មី នាង Bella Hadid និងក្រុមការងាររបស់អ្នកដឹកនាំសម្តែង Terry Richardson សម្រាប់ក្របទស្សនាវដ្តី ប្រចាំខែឧសភា របស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយបែប ហ្វេស្សិន (fashion) W ដ៏ល្បីល្បាញ និងមានប្រជាប្រិយភាពក្រាសក្រែល នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ ទៀតផង។
ក្រោមប្រធានបទ នៃយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយលក់ ឱ្យឈ្មោះថា Sister Gigi នូវឈុតសម្លៀកបំពាក់គ្រឿងក្នុងស្ត្រី និងឈុតរាត្រីសមោសរ សម្រាប់វ័យលើ ១៩ឆ្នាំ ស្តែងឱ្យឃើញភាពសិចស៊ី ដាស់អារម្មណ៍បំផុត បង្ហាញដងខ្លួនដ៏ទាក់ទាញរបស់នាង Bella Hadid ដែលគេរំពឹងទុកថា នឹងទទួលការបញ្ជាទិញ និងលក់ដាច់ចំនួនច្រើនក្រាសក្រែល ជាងដៃគូប្រកួតប្រជែង តាមការរំពឹងទុរបស់អ្នកជំនាញផ្នែកទីផ្សារ ប្រចាំក្រុមហ៊ុនសម្លៀកបំពាក់នេះ៕
មតិយោបល់