ព័ត៌មានជាតិ

កម្ពុជា ចំណាយ ៣,៥​លាន​ដុល្លារ ក្នុង​ការផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​លើ​វិស័យ​ទេសចរណ៍​

​ភ្នំពេញ​៖ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួង​ទេសចរណ៍ លោក ថោង ខុន បានឲ្យដឹង​ថា​កាល​ពី​ថ្មីៗ​នេះ​ថា រដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​បាន​ផ្តល់​ថវិកា ៣,៥​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក សម្រាប់​ការផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ទាក់​ទង​នឹង​វិស័យ​ទេសចរណ៍ និង​ការផ្សព្វផ្សាយ​នៅក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៤​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការចុះផ្សាយ​របស់​កាសែត​ភ្នំពេញ​ប៉ុស្ដិ៍​ជា​ភាសា​អង់គ្លេស​។​
KA-thaung-khon
“​ឆ្នាំ​នេះ​ថវិកា​បាន​កើនឡើង​ដល់ ៣,៥​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ស្មើ​នឹង​ពាក់កណ្តាល​នៃ​ថវិកា​សរុប​សម្រាប់​ក្រសួង ដែល​នឹង​រៀប​ព្រឹត្តិការណ៍ ពិព័រណ៍​ទេសចរណ៍​អន្តរជាតិ PATA Travel Mart 2014 ដែល​នឹង​ប្រព្រឹត្ត​ទៅ​ចាប់ពី​ថ្ងៃ ទី​១៧ ដល់ ១៩ ខែ​កញ្ញា នៅ​សាល​ពិព័រណ៍ និង​ពាណិជ្ជកម្ម កោះ​ពេជ្រ ក្រោម​ការរៀបចំ​ដោយ​ក្រសួងទេសចរណ៍​សហកា​រ​ជាមួយ​សមាគម​ប្រតិបត្តិ​ករ​ទេសចរណ៍​នៅ អាស៊ី​-​ប៉ាស៊ីហ្វិក (PATA)​។​” នេះ​ជា​សំដី​របស់​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​។​

ចុចទីនេះដើម្បីអានអត្ថបទ៖ អ្នកលេង​ហ្វេ​សប៊ុក​កម្ពុជា ផ្ទុះ​កំហឹង នឹង​សារព័ត៌មាន CNN ចុះផ្សាយ​ថា​អង្គរវត្ត ជា​របស់​ថៃ​

​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បាន​បន្តទៀតថា ថវិកា​ចំនួន ៨០០.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក នឹង​ត្រូវ​ចំណាយ​លើ​ការផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ជាមួយនឹង​សារព័ត៌មាន CNN ។ “​តាមពិត​ទៅ​យើង​ត្រូវ​ចំណាយ ៧០០.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក ប៉ុន្តែ​ឆ្នាំ​នេះ ខាង CNN បាន​ស្នើ​សុំ​ដំឡើង​ដល់ ៨០០.០០០​ដុល្លារ​អាមេរិក ហើយ​យើង​ត្រូវតែ​ចំណាយ ព្រោះថា វា​ជា​កន្លែង​ផ្សាយ​មួយ​ដែល​ទាក់ទាញ​ភ្ញៀវ​ទេសចរណ៍​សំខាន់​ជាង​គេ​បំផុត​” នេះ​ជា​សំដី​របស់​លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​។
​ចំណែក​មូលនិធិ​ដែល​នៅ​សេសសល់​នឹង​ត្រូវ​ចំណាយ​លើ​ព្រឹត្តិការណ៍​សាធារណៈ និង​ការតាំង​ពិ​ពណ៌​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​វិស័យ​ទេសចរណ៍​នៅ​ខាងក្នុង និង​ក្រៅប្រទេស​។​

​ប្រទេស​កម្ពុជា​បាន​ចាប់ផ្តើម​ផ្សព្វផ្សាយ​ពី​វិស័យ​ទេសចរណ៍​បាន​ផ្សព្វផ្សាយ​នៅលើ​ទូរទស្សន៍ CNN ចាប់ពី​ឆ្នាំ ២០១១ ហើយ​ការចំណាយ​ប្រចាំឆ្នាំ បាន​កើនឡើង ១០​ភាគរយ រហូត​ចាប់តាំងពី​ការផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​បាន​ចាប់ផ្តើម​។​
​គួរ​បញ្ជាក់​ផង​ដែរ​ថា កាលពី​ឆ្នាំមុន កម្ពុជា​បាន​ទាក់ទាញ​ភ្ញៀវទេសចរ​បរទេស ចំនួន ៤,២​លាន​នាក់ ដោយ​ទទួល​បាន​ជាង ២,៥​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក សម្រាប់​វិស័យ​ទេសចរណ៍​៕​
ទស្សនា​ឃ្លិបដូច​ខាងក្រោមនេះ ៖

ចុចអានអត្ថបទ៖ ហេតុផល​ ថៃ យល់​ថា​អង្គរវត្ត​ជា​របស់​ខ្លួន មិនមែន​របស់​កម្ពុជា

មតិយោបល់