ព័ត៌មានជាតិ

ប្រេ​ស៊ីល​ប្រើ​ស្រោម​ជាង ៨៦​ម៉ឺន​កញ្ចប់ នៅ​សប្ដាហ៍​ដំបូង ក្នុង​រដូវ​កាល World Cup

​ស្រោមអនាម័យ​ជាច្រើន​ដែល​បាន​ដាក់​លក់​នៅក្នុង​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​បាល់ទាត់​ពិភពលោក World Cup 2014 ភាគច្រើន​មាន​លក្ខណៈ​ជា​ជាតិនិយម ដោយ​មាន​ពណ៌​ដូច​ទង់ជាតិ​តំណាង​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល​។​
OB-UC935_subcon_G_20120809210332
​តើ​លោក​អ្នក​ដឹងថា ចាប់តាំងពី​ផ្ដើម​ការប្រកួត​បាល់ទាត់​ពិភពលោក World Cup នៅក្នុង​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល​មក មាន​ស្រោម​ចំនួន​ប៉ុន្មាន​ត្រូវ​បាន​លក់​?

​សារព័ត៌មាន WSJ បាន​ចុះផ្សាយ​ថា ស្រោម​ដែល​លក់ដាច់​ជាងគេ​នៅក្នុង​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល​គឺ​មក​ពី​ក្រុមហ៊ុន Karex Bhd របស់​ប្រទេស​ម៉ាឡេស៊ី ដោយ​នៅ​សប្ដាហ៍​ដំបូង​លក់បាន ៨៦៤.០០០​កញ្ចប់ (១​កញ្ចប់​មាន ៣​ស្រោម​)​។ ទិន្នន័យ​នេះ​ទទួលបាន​មក​ពី​អង្គការ DKT International ដែលជា​អ្នក​ចេញ​គម្រោង និង​រចនា​ស្រោម​មាន​លក្ខណៈ​ជា​ទង់ជាតិ​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល ដើម្បី​ការពារ​កុំឲ្យ​មាន​ជនរងគ្រោះ​ពី​ជំងឺអេដស៍ កើនឡើង​។​

​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ក្រុមហ៊ុន Karex លោក Goh Miah Kiat បាន​ថ្លែងឲ្យដឹងថា ការលក់​ស្រោម​របស់​ក្រុមហ៊ុន​លោក នៅក្នុង​ប្រទេសប្រេ​ស៊ីល​បាន​កើនឡើង ២៥​ភាគរយ​។​

​របាយការណ៍​ស្រាវជ្រាវ​របស់ Global Industry Analysts បាន​ប៉ាន់ប្រមាណ​ថា ការប្រើប្រាស់​ស្រោម​នៅ​ទូទៅ​ពិភពលោក​នឹង​កើនឡើង​ដល់ ៤៤​ពាន់​លាន​ស្រោម ក្នុង​ឆ្នាំ ២០២០ ដោយសារ​តែ​ការបង្កើន​ការប្រើប្រាស់​សម្រាប់​ផែនការ​គ្រួសារ និង​សម្រាប់​ការ ការពារ​នៃ​ការឆ្លង​មេរោគ​តាមរយៈ​ការ​រួមភេទ​៕​

មតិយោបល់