ព័ត៌មានជាតិ

សេវា​ធានារ៉ាប់រង​អាយុជីវិត​របស់​ក្រុមហ៊ុន Smart ផ្តល់ជូន​តម្លៃ​មិន​ធ្លាប់​មាន​ពីមុន​មក​ដល់​គ្រួសារ​ដែល​មាន​ប្រាក់​ចំណូល​ទាប​នៅ​កម្ពុជា​

​ភ្នំពេញ​៖ ថ្ងៃទី 30 ខែ​មករា ឆ្នាំ​2015 បួន​ខែ​បន្ទាប់ពី​ទទួលបាន​ជោគជ័យ​នៃ​ការចាប់ផ្តើម​ជា​ក្រុមហ៊ុន​សេវា​ទូរ​សព្ទ័​ដំបូង​ដែល​ចែកចាយ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ជីវិត​។ សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ជីវិត​របស់​ក្រុមហ៊ុន Smart ដែល​ធានា​ទិញ​បន្ត​ដោយ Bima ឥឡូវនេះ បម្រើសេវា​ជូន​ដល់​ក្រុមគ្រួសារ​ច្រើនជាង 20.000 នាក់​នៅ​កម្ពុជា​។​

​ក្នុងនាម​ជា​ក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទ​ដំបូង​និង​តែមួយគត់​ចែកចាយ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ជីវិត បច្ចុប្បន្ន​នេះ​បាន​ចែកចាយ​លើសពី​ការរំពឹង​ទុក​យ៉ាងច្រើន​នៅក្នុង​ទីផ្សារ​។ ហើយ​នេះ​គឺជា​លើក​ដំបូង​នៅក្នុង​ស៊េរី​នៃ​ផលិតផល​ធានារ៉ាប់រង​តាមរយះ​ទូរស័ព្ទ ដែល​អាច​រក​បាន​តាម​រយៈ​ភាពជា​ដៃគូ​ដ៏​រឹងមាំ​រវាង​ក្រុមហ៊ុន​Smart និង Bima ដោយ​រួម​គ្នា​ប្រកាន់​ភាពជឿជាក់​ជូន​ដល់​អតិថិជន​ជា​ច្រើន​ជាមួយ​សេវា​បម្រើ​ល្អ​ជាង​មុន ផ្តល់ជូន​នូវ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​និង​តំលៃ​សមរម្យ​នៃ​សន្តិសុខ​ហិរញ្ញវត្ថុ​។​
2015-01-30_130148

​នៅ​ដើម​ខែ​ធ្នូ​មាន​ការសង​ធានារ៉ាប់រង​ជីវិត​លើកដំបូង​របស់ ក្រុមហ៊ុន​Smart ទៅកាន់​ក្រុមគ្រួសារ​របស់​បុរស​វ័យ​ក្មេង​ម្នាក់​មាន​អាយុ​24 ឆ្នាំ​។ Bima រក្សា​កំណត់ត្រា​និង​សិក្សា​ពី​ករណី​នោះ​យ៉ាង​ជាក់លាក់ ហើយ​ដោះស្រាយ​ត្រឹមតែ 3 ថ្ងៃ​បន្ទាប់​ពី​ការ​ដាក់​ពាក្យ​ស្នើ ជូន​ដល់​អ្នក​ទទួលផល​។ លោក ហៀ​ង ប៊ុន​ហៃ ប្រធាន​ផ្នែក​បណ្តឹងទាមទារ​សំណង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​Bima បាន​អធិប្បាយ​អោយដឹងថា Bima យល់ច្បាស់​ពី​តម្រូវការ​បន្ទាន់​លើ​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​របស់​ក្រុមគ្រួសារ ក្នុងករណី​អកុសល​ណាមួយ ជាពិសេស​ក្នុង​ករណី​អកុសល​ដែល​កើតឡើង​ចំពោះ​អ្នក​រក​ចំណូល​របស់​គ្រួសារ​។​

​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក ផលិតផល​នានា​របស់ Bima គឺ​តែងតែ​ជា​បទពិសោធ​លើកដំបូង​របស់​អតិថិជន​ខ្លួន​ក្នុង​ការជ្រើសរើស​សេវា​ធានារ៉ាប់រង ហើយ​ជា​មធ្យម​មាន​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន 14%​នៅក្នុង​ទីផ្សារ​ក្នុង​តំបន់ ដែល​ពីមុន​ធ្លាប់​ជាវ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សេង ទៀត​។ ក្រុមហ៊ុន​Bima បាន​សិក្សា​មើល​លើ​ស្ថិតិ​មួយ​ដែល​ស្រដៀង​គ្នា សម្រាប់​កម្ពុជា ហើយ​ឥឡូវនេះ​ក្រុមហ៊ុន​មាន​អតិថិជន​រហូតដល់​ជាង 20.000 នាក់ ក្នុង​រយះពេល 4​ខែ នេះ​ជា​លទ្ធផល​នាំមុខគេ លើ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង របស់​ខ្លួន​ក្នុង​ការ​ប្រជ្រៀតចូល​ទីផ្សារ ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​។ ក្រៅ​ពី​ការ​ជាវ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​តាមរយៈ​អ្នក​ប្រឹក្សា​លក់រ​បស់​Bima អតិថិជន​ក៏​អាច​ជាវ​បាន​តាមរយះ​ការ​ចុច​លេខ​កូដ​ខ្លី * 2248 * 1 # ឬ​ទូរស័ព្ទ​មកកាន់​ភ្នាក់ងារ​Smart ឬ​ទូរស័ព្ទ​មក​សេវា​អតិថិជន Bima 010 242 248 ។​

​ជាមួយនឹង​ការទទួល​បាន​ភាពជោគជ័យ​នៃ​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ជីវិត​របស់​ក្រុមហ៊ុន​Smart នេះ​គឺជា​ការរីកដុះដាល​មួយ​ដែល​ជំរុញ​អោយ​មាន​ការច្នៃប្រឌិត​ថ្មីៗ​កាន់តែ​ច្រើន​ជាង​មុន​នៃ​ផលិតផល​ធានារ៉ាប់រង​តាមរយះ​ទូរស័ព្ទដៃ ហើយ​គ្រប់គ្នា​នឹង​ទន្ទឹង​រងចាំ​នូវ​ភាព​ជា​ដៃរ​គូរ​ផ្សេងទៀត​ក្នុង​ការបំរើ​អតិថិជន​Smart ជាមួយ​សន្តិសុខ​ហិរញ្ញវត្ថុ​ប្រកប​ដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​និង​មាន​តំលៃ​សមរម្យ ព្រមទាំង​បង្កើន​ការ​ជ្រៀតចូល​សេវា​ធានារ៉ាប់រង​ក្នុង​គោលបំណង​ធានា​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​សំរាប់​គ្រប់​ក្រុម​គ្រួសារ​កម្ពុជា​។​

មតិយោបល់