ព័ត៌មានជាតិ

សមាគមអ្នកទីផ្សារកម្ពុជា រៀបចំកិច្ចប្រជុំប្រចាំឆ្នាំរបស់សហព័ន្ធទីផ្សារអាស៊ី

ភ្នំពេញ: ឆ្លើយតបតាមការអញ្ជើញរបស់ប្រធានសហព័ន្ធទីផ្សារអាស៊ី (AMF) សមាគមអ្នកទីផ្សារកម្ពុជា បាន​ដឹកនាំសមាជិកពេញសិទ្ធិរបស់ខ្លួនទៅចូលរួមប្រជុំប្រចាំឆ្នាំជាមួយ សហព័ន្ធទីផ្សារអាស៊ី (Asia Marketing Federation)នៅទី​ក្រុងសេអ៊ូល សាធារណរដ្ឋកូរ៉េចាប់ពីថ្ងៃទី ២២ ដល់ថ្ងៃទី២៤ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៦នេះ។

លោកគា បូរ៉ា ប្រធានសមាគមអ្នកទីផ្សារកម្ពុជា បានឲ្យដឹងថាគោលបំណងសំខាន់នៃការប្រជុំនេះ ផ្តោតទៅលើលទ្ធភាព​ការងារ​ដែលបានអនុវត្តកន្លងមកក្នុងប្រទេសនីមួយៗ និងតម្រង់ទិសដៅសម្រាប់ពេលខាងមុខ ក្នុងន័យបន្តការងារទៅតាមគោលដៅ​ដែល​បានដាក់ចេញសម្រាប់ប្រទេសនីមួយៗ និងស្របតាមការផ្តល់អនុសាសន៍របស់ពីសហព័ន្ធទីផ្សារអាស៊ី(AMF)ផងដែរ។

លោកបន្តថា ជាគោលដៅសម្រាប់សមាគមន៍ទីផ្សារកម្ពុជា (MAC)នៅពេលខាងមុខគឺការចែករំលែកនូវចំណេះដឹងផ្នែកទីផ្សារ​ដល់​សមាជិក និងពាណិជ្ជករទាំងអស់ និងផ្តោតសំខាន់សម្រាប់បណ្តុះបណ្តាលដល់អ្នកទីផ្សារទាំងអស់ដើម្បីទួលបានសញ្ញាបត្រ​ជំនាញ​ទីផ្សារ (Certified Profession Marketing) ដែលទទួលស្គាល់ដោយប្រទេសដ៏ទៃទៀតនៅក្នុងដំបន់អាស៊ី។

សូមបញ្ជាក់ថា សហព័ន្ធទីផ្សារអាស៊ី ត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅឆ្នាំ១៩៩១ដែលរហូតមកដល់ពេលនេះមានសមាជិកទាំងអស់ ចំនួន១៦​ប្រទេសដូចជា៖ ប្រទេសបង់ក្លាដេស ប្រទេសចិន ប្រទេសកម្ពុជា ហុងកុង តៃវ៉ាន់ ឥណ្ឌូនេស៊ី ប្រទេសជប៉ុន ប្រទេសកូរ៉េ ម៉ាឡេ​ស៊ី ហ្វីលីពីន ប្រទេសសិង្ហបូរី ស្រីលង្ការ ប្រទេសថៃ ប្រទេសវៀតណាម ប្រទេសម៉ុងហ្គោលី និងប្រទេសភូមា។

ដោយឡែក សមាគមន៍ទីផ្សារកម្ពុជា (MAC) ត្រូវបានបង្កើតឡើងកាលពីចុងឆ្នាំ២០១២ ដោយលោក សួរ ដេនី (Dainy Sour) នាយកប្រត្តិបត្តរបស់ក្រុមហ៊ុន Impact Group ក្នុងគោលបំណងប្រមូលអ្នកទីផ្សារក្នុងស្រុក ដើម្បីចែករំលែកនូវបទពិសោធន៍ ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មជាមួយគ្នា ផ្តល់ការហ្វឹកហ្វឺនដល់បុគ្គលិកដែលជាសមាជិក និងជាជំនួយដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ ការងារនិងមុខជំនួញ និងរក្សាបាននូវព័ត៌មានដែលមានតម្លៃ និងទំនាក់ទំនងឲ្យកាន់តែល្អប្រសើរ។ លើសពីនោះ សមាគមន៍មួយនេះក៏មាន​គោលដៅ​ជួយដល់ប្អូនៗនិស្សិត ដើម្បីទទួលបាននូវជំនាញផ្នែកទីផ្សារពិតប្រាកដ សម្រាប់ប្រកួតប្រជែងក្នុងទីផ្សារការងារអាស៊ានផងដែរ៕

ស.អ្នកទីផ្សារកម្ពុជា

ស.អ្នកទីផ្សារកម្ពុជា

ស.អ្នកទីផ្សារកម្ពុជា

ស.អ្នកទីផ្សារកម្ពុជា

មតិយោបល់