អាមេរិក: សេវាបម្រើអថិតិជនរបស់របស់ក្រុមហ៊ុន Samsung ត្រូវឈរនៅលេខរៀងក្រោយគេ ពោលគឺលេខ៥៤៨ ក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនចំនួន ៨៨៣ ដែលមានសេវាកម្មល្អ។ ការកំណត់លេខរៀងនេះ ធ្វើទ្បើងដោយផ្អែកទៅលើការដាក់ពិន្ទុរបស់អតិថិជន តាមរយៈគេហទំព័របរទេសមួយ ព្រមទាំងរិះគន់ចំៗថា មិនមានទំនួលខុសត្រូវចំពោះអតិថិជន។ នេះបើយោងតាមរយៈ សារព័ត៌មានបរទេស ចេញផ្សាយកាលពីម្សិលមិញ នៅយប់ថ្ងៃទី២៦ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៦។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា ក្រុមហ៊ុន Samsung ជាក្រុមហ៊ុនដ៏ធំមួយ នៅប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ដែលបានផលិតទូរស័ព្ទដៃ SmartPhone យ៉ាងសម្បូរបែប ដែលកំពុងវាយលុកទីផ្សារពិភពលោក រួមទាំងកម្ពុជាផងដែរ៕
មតិយោបល់