Post News Media ព័ត៌មានសុខភាព អាថ៌កំបាំង ដែ...

អាថ៌កំបាំង ដែលគ្រប់គ្នាពុំទាន់ដឹងនៃសារធាតុរ៉ែសំខាន់ៗទាំង ៣យ៉ាង របស់ផ្លែល្ពៅ

ល្ពៅ គឺជាបន្លែ ឬផ្លែឈើពណ៌លឿងមួយប្រភេទ ដែលបងប្អូនខ្មែរយើងចូលចិត្តយកធ្វើជាអាហារផ្សេងៗ ឬបង្អែមផងដែរ។ ថ្មីៗនេះ អ្នកឯកទេសផ្នែកអាហារូបត្ថម្ភ នៅទីក្រុងញូវយ៉ក បានផ្តល់អនុសាសន៍ឲ្យគ្រប់គ្នា បន្ថែមល្ពៅទៅក្នុងរបបអាហារជាប្រចាំ ព្រោះវាអាចផ្តល់សារធាតុរ៉ែសំខាន់ៗ ៣យ៉ាង។

១.សម្បូរជាតិសរសៃ
ល្ពៅ មានផ្ទុកជាតិសរសៃច្រើន ដែលអាចជួយបន្ទន់លាមក សម្រួលដល់ប្រព័ន្ធរំលាយអាហារ និងរក្សាកម្រិតជាតិស្ករក្នុងឈាមឲ្យមានស្ថិរភាព។ ជាពិសេសការទទួលទានល្ពៅជារបបអាហារប្រចាំថ្ងៃ អាចជួយសម្រកទម្ងន់បាន ព្រោះវាអាចជួយជំរុញដល់ចលនាពោះវៀន និងធ្វើឲ្យអ្នកមានអារម្មណ៍ឆ្អែតបានយូរ។

២.វីតាមីន A
ដោយសារតែល្ពៅមានផ្ទុកសារធាតុ បេតាការ៉ូទីន អាចបំលែងទៅជាវីតាមីន A នៅពេលដែលវាត្រូវបានបំបែកចេញ ហើយស្រូបចូលក្នុងក្រពះ។ ប្រភពសារធាតុចិញ្ចឹមដ៏អស្ចារ្យមួយនេះ គឺជាសារធាតុប្រឆាំងអុកស៊ីតកម្ម និងជួយបង្កើនប្រព័ន្ធភាពស៊ាំឲ្យកាន់តែមានភាពប្រសើរឡើង។

ការស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញថា ការទទួលទានរបបអាហារដែលមានផ្ទុកសារធាតុបេតាការ៉ូទីន អាចកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃសរសៃឈាមបេះដូង ជំងឺដាច់សរសៃឈាមខួរក្បាល ហើយអត្រានៃជំងឺមហារីកមាត់ និងសួតមានកម្រិតទាប។

៣.វីតាមីន C
ការស្រាវជ្រាវថ្មីៗនេះបានបង្ហាញថា វីតាមីន C អាចជួយបង្កើនប្រព័ន្ធភាពស៊ាំប្រឆាំងនឹងមេរោគផ្តាសាយទូទៅ។ ស្ត្រីដែលទទួលទានរបបអាហារសម្បូរទៅដោយវីតាមីន C ត្រូវបានគេអះអាងថា អាចជួយការពារស្នាមជ្រួញ និងបញ្ហាស្បែកស្ងួត។

ការស្រាវជ្រាវថ្មីៗនេះ បានគេរកឃើញថា អ្នកដែលបរិភោគអាហារមានកម្រិតវីតាមីន C មានសក្តានុពលក្នុងការកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃជំងឺដាច់សរសៃឈាមក្នុងខួរក្បាល។

ដោយសារតែល្ពៅ មានអត្ថប្រយោជន៍អស្ចារ្យយ៉ាងនេះហើយ ទើបក្រុមអ្នកជំនាញបានផ្តល់អនុសាសន៍ឲ្យគ្រប់គ្នាព្យាយាមទទួលទានផ្លែល្ពៅ ជារបបអាហារឲ្យបានញឹកញប់៕

Loading...