របាយការន៍ស្រាវជ្រាវចុងក្រោយរបស់ទីភ្នាក់ងារ Millward Brown 100 Top BrandZ ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៤ បានឲ្យដឹងថា ក្រុមហ៊ុន Google បានដណ្ដើមយកតំណែងលេខមួយពីក្រុមហ៊ុន Apple។
យោងតាមរបាយការណ៍ និងការចុះផ្សាយរបស់គេហទំព័រ Business Insider បានឲ្យដឹងថា ស្លាកសញ្ញា(Brand Name) របស់ក្រុមហ៊ុន Google បានកើនឡើង ៤០ភាគរយនៅក្នុងឆ្នាំនេះ ដោយគិតជាទឹកប្រាក់មានចំនួន ១៥៨,៨៤ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ឈរនៅលេខរៀងទី១ និងបានធាក់ទម្លាក់ Apple ដោយទៅនៅលេខរៀងទី១២។
ខាងក្រោមនេះគឺជាតារានៃស្លាកសញ្ញាទាំង ១០ដែលមានតម្លៃខ្ពស់ជាងគេបំផុត សម្រាប់ឆ្នាំ ២០១៤៖
១. ស្លាកសញ្ញា Google បានកើនឡើង ៤០ភាគរយ មានតម្លៃ ១៥៨,៨៤ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
២. ស្លាកសញ្ញា Apple បានធ្លាក់ចុះ ២០ភាគរយ មានតម្លៃ ១៤៧,៨៨ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៣. ស្លាកសញ្ញា IBM បានធ្លាក់ចុះ ៤ភាគរយ មានតម្លៃ ១០៧,៥៤ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៤. ស្លាកសញ្ញា Microsoft បានកើនឡើង ២០ភាគរយ មានតម្លៃ ៩០,១៨ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៥. ស្លាកសញ្ញា McDonald បានធ្លាក់ចុះ ៥ភាគរយ មានតម្លៃ ៨៥,៧០ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៦. ស្លាកសញ្ញា Coca-Cola បានកើនឡើង ៣ភាគរយ មានតម្លៃ ៨០,៦៨ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៧. ស្លាកសញ្ញា VISA បានកើនឡើង ៤១ភាគរយ មានតម្លៃ ៧៩,១៩ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៨. ស្លាកសញ្ញា AT&T បានកើនឡើង ៣ភាគរយ មានតម្លៃ ៧៧,៨៨ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
៩. ស្លាកសញ្ញា Marlboro បានធ្លាក់ចុះ ៣ភាគរយ មានតម្លៃ ៦៧,៣៤ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
១០. ស្លាកសញ្ញា Amazon.com បានកើនឡើង ៤១ភាគរយ មានតម្លៃ ៦៤,២៥ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក៕
មតិយោបល់