ស្ថាប័នវាយតម្លៃទៅលើស្លាកសញ្ញា Interbrand នៅថ្ងៃទី០៩ខែតុលា ម្សិលមិញនេះ បានបង្ហាញតារាងស្លាកសញ្ញាដែលមានតម្លៃជាងគេទាំង ១០០ ដោយក្នុងនោះ Apple ឈរនៅលេខរៀងទី១។
កាលពីឆ្នាំ ២០១៣ ក្រុមហ៊ុន Apple បានក្លាយជាស្លាកសញ្ញាដែលមានតម្លៃជាងគេបំផុត ដោយបានទម្លាក់ Coca-Cola ឲ្យនៅលេខរៀងបន្ទាប់។ នៅក្នុងឆ្នាំនេះ ស្លាកសញ្ញា Apple បានកើនឡើង ២១ភាគរយ ដោយមានតម្លៃ ១១៨,៩ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ខណៈដែល Google ហក់ឡើងមកនៅលេខរៀងទី២ មានតម្លៃ ១០៧,៤ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក៕
ព័ត៌មានជាតិ
មតិយោបល់