ព័ត៌មានបច្ចេកវិទ្យា

ក្តៅៗ ក្រុមហ៊ុន Huawei បង្ហាញលទ្ធផលមុខជំនួញខ្លួនប្រចាំឆមាសទី១ ឆ្នាំ២០១៧

ស៊ិនចិន ប្រទេសចិន ថ្ងៃទី២៧​ កក្កដា ២០១៧៖ ក្រុមហ៊ុន Huawei Consumer Business Group បានបង្ហាញលទ្ធផលហិរញ្ញវត្ថុ ពាក់កណ្តាលឆ្នាំ២០១៧ របស់ខ្លួនថា ប្រាក់ចំណូលសម្រាប់ ៦ ខែដំបូង​ បានកើនឡើង ៣៦.២% ស្មើនឹង ១០៥.៤ ពាន់លានយ័ន ហើយការនាំចេញទូរសព្ទស្មាតហ្វូនក៏កើនឡើងដល់ ៧៣,០១ លានគ្រឿង គឺកើនឡើង ២០.៦% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។

លោក Richard Yu នាយកប្រតិបត្តិ Huawei’s Consumer Business Group បានមានប្រសាសន៍ថា “ក្រុម​ហ៊ុនស្មាតហ្វូន Huawei របស់យើង នឹងបន្តការរីកចម្រើនបន្ថែមទៀត ដោយយកឈ្នះលើចំណែកទីផ្សារ ឩស្សាហកម្មថ្នាក់កណ្តាល និងថ្នាក់ខ្ពស់នៅជុំវិញពិភពលោក។ ការរីកចម្រើននេះ កំពុងបង្ហាញពីភាពខ្លាំងនៃយីហោក្រុមហ៊ុន Huawei និងសន្ទុះដែលយើងបានបង្កើតឡើងតាមរយ:ការផ្តល់ជូននូវគុណភាពខ្ពស់ និងការបង្កើតនូវផលិតផលស្មាតហ្វូនថ្មី សមស្របតាមតម្រូវការទីផ្សារអ្នកប្រើប្រាស់នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ”។

ក្នុងឆមាសទី១ ឆ្នាំ២០១៧ ក្រុមហ៊ុន Huawei មានចំណែកទីផ្សារកើនឡើង ៩.៨​ ភាគរយ នៃទីផ្សារស្មាតហ្វូនពិភពលោក នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍វិភាគវិស័យឩស្សាហកម្ម IDC។ តួលេខនេះ បានឆ្លុះបញ្ចាំងពីកំណើននៃការលក់ស្មាតហ្វូនធនកណ្តាល និងខ្ពស់ទៅតាមតំបន់។ នៅក្នុងប្រទេសចិន ក្រុមហ៊ុន Huawei បានអះអាងថា ខ្លួនទទួលបាន ២២.១% នៃទីផ្សារ ដែលការចេញលក់បានកើនឡើង ២៤% ជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ក្រៅពីនេះ Huawei ក៏បានកត់សម្គាល់ឃើញផងដែរថា ការនាំចេញស្មាតហ្វូនទៅកាន់ទ្វីបអឺរ៉ុប ក៏មានកំណើនយ៉ាងឆាប់រហ័សផងដែរ។ យោងរបាយការណ៍ដដែល ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ នៅក្នុងតំបន់កណ្តាល ភាគខាងកើត និង ខាងជើងអឺរ៉ុប ការនាំចេញរបស់ក្រុមហ៊ុន Huawei គឺមានកំណើន 18%។

ក្រុមហ៊ុន Huawei Consumer Business Group ក៏បាន​ទំលុះទីផ្សារអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកធំៗ រួមមានប្រទេសថៃ ម៉ាឡេស៊ី ជប៉ុន និងកូរ៉េខាងត្បូង ហើយនិងប្រទេសរុស្ស៊ីក៏រីកចម្រើនខ្លាំងផងដែរ។ ស្របពេលជាមួយគ្នានេះ យោងតាមការស្រាវជ្រាវរបស់ GfK និង Sino យីហោក្រុមហ៊ុន Huawei បានឈរនៅចំណាត់ថ្នាក់ជាប់គ្នាជាមួយ នឹងបរិមាណលក់ស្មាតហ្វូន អ៊ីនធឺណេត និងប្រាក់ចំណូលខ្ពស់ជាងគេនៅក្នុងប្រទេសចិន ចាប់ពីខែមករា ដល់ខែឧសភាឆ្នាំ ២០១៧។

កំណើនពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំបានឆ្លុះបញ្ចាំងពីភាពរីកចម្រើនរបស់ក្រុមហ៊ុន Huawei ក្នុងលំដាប់ពិភពលោក ដែលត្រូវបាន​ទទួលស្គាល់ថាជាម៉ាកល្អជាងគេ។ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ Huawei ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់លេខទី ៤៩ នៃតារាងបញ្ជីម៉ាកល្បីមានតម្លៃជាងគេលំដាប់ពិភពលោកទាំង១០០ Top 100 Most Valuable Global Brands របស់ BrandZ នៃទស្សនាវដ្តី Forbes ដោយទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់ម៉ាកមានតម្លៃជាងគេលំដាប់ពិភពលោកលំដាប់ទី ៨៨ ហើយនិងជាម៉ាកមានតម្លៃបំផុតលំដាប់ទី ៤០ នៃតារាងបញ្ជី the Brand Finance Global 500។

លោក Yu បន្តថា “ផលិតផល Huawei មានភាពទាក់ទាញសម្រាប់អតិថិជនទូទាំងពិភពលោក ដោយសារតែការប្តេជ្ញាចិត្តច្បាស់លាស់របស់យើងចំពោះគុណភាព បទពិសោធន៍ និងការច្នៃប្រឌិត។ ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធអេកូឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិកដ៏រឹងមាំ រួមបញ្ចូលទាំងស្មាតហ្វូនថេប្លេត ឧបករណ៍អេឡិកត្រូនិច ហើយនិង​ឥឡូវនេះ កុំព្យូទ័រ ដែលអ្នកប្រើប្រាស់យល់ដឹងច្បាស់ អាចជឿទុកចិត្តបានថា ក្រុមហ៊ុន Huawei ផ្តល់នូវបទពិសោធន៍យ៉ាងល្អប្រសើរលើឩបករណ៍ទំនើបដែលពួកគេកំពុងស្វែងរក”។

ខណ:ពេលដែលវត្តមានម៉ាកយីហោរបស់ក្រុមហ៊ុន Huawei កំពុងរីកចម្រើន ក្រុមហ៊ុនក៏នឹងមានយុទ្ធសាស្រ្ត លក់របស់ខ្លួនផងដែរ។ ក្រុមហ៊ុន Huawei គ្រោងនឹងពង្រីកបណ្តាញលក់រាយរបស់ខ្លួនដែលមានរហូតដល់ 56,000 កន្លែង នៅទូទាំងពិភពលោកនៅចុងឆ្នាំ ២០១៧ ពោលគឺ កើនឡើងពី 35,000 នៅក្នុងខែឧសភា ឆ្នាំ ២០១៦។ ហាងទាំងនេះ ឆ្លុះបញ្ចាំងពីរូបភាពគុណភាពខ្ពស់ដែល Huawei បានបង្កើតនៅជុំវិញពិភពលោក។

ដោយសម្លឹងឆ្ពោះទៅមុខ ក្រុមហ៊ុន Huawei រំពឹងថា នឹងបន្តជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ច ស្របពេលដែលក្រុមហ៊ុន បានជំរុញផលិតផលរបស់ខ្លួនបន្ថែម តាមរយ:ការច្នៃប្រឌិតផ្នែកបញ្ញាសិប្បនិម្មិត និងកម្មវិធីម៉ាស៊ីនចេះរៀនសូត្រដោយខ្លួនឯង ដែលនឹងជំរុញនូវយុគសម័យឆ្លាតវៃទៅមុខ។ ក្រុមហ៊ុនស្មាតហ្វូន Huawei បានប្តេជ្ញាចិត្ត ផ្តល់នូវផលិតផលឆ្លាតវៃដែលគិតទុកជាមុននូវតម្រូវការរបស់អ្នកប្រើសមស្របនឹងរបៀបនៃការរស់នៅ និងធ្វើការរបស់ពួកគេ។

ជាមួយនឹងមជ្ឈមណ្ឌលស្រាវជ្រាវចំនួន 15 និងមជ្ឈមណ្ឌលច្នៃប្រឌិតរួមគ្នាចំនួន 36 របស់ខ្លួនក្រុមហ៊ុន Huawei កំពុងធ្វើការលើបច្ចេកវិទ្យាថ្មី រួមទាំងឧបករណ៍ចាប់សញ្ញា ការគ្រប់គ្រងទិន្នន័យ ហើយនិងបន្ទាប់មក បន្ទះឈីស Kirin ដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីនាំយកមុខងារប្រភេទនេះទៅកាន់ទីផ្សារ។ ក្រុមហ៊ុន Huawei ក៏បំពេញបន្ថែមនូវការច្នៃប្រឌិតរបស់ខ្លួនដោយសហការជាមួយក្រុមហ៊ុននាំមុខដូចជា Leica, Dolby, Microsoft, Intel និង Google។

តាមរយ:នៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទាំងនេះ Huawei នឹងបន្តធ្វើឲ្យអតិថិជនកាន់តែរីករាយ ​ប្រណាំងប្រជែង ផ្នែកឩស្សាហកម្ម និងកសាងទំនាក់ទំនងកាន់តែប្រសើរទៅកាន់ពិភពលោក៕

មតិយោបល់